ImmortalWarriorsClan-siedziba. Forum Index
 
 FAQFAQ   FAQSearch   FAQMemberlist   FAQUsergroups  GalleriesGalleries   FAQRegister   FAQProfile   FAQLog in 
FAQLog in to check your private messages   
Umiejętności

 
Post new topic   Reply to topic    ImmortalWarriorsClan-siedziba. Forum Index -> Teren Neutralny
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Wasza stara
Podpora Forum


Joined: 05 Aug 2007
Posts: 4359
Read: 0 topics

Helped: 23 times
Warns: 0/5
Location: Z Kielc

PostPosted: Mon 5:05, 06 Oct 2008    Post subject: Umiejętności

Umiejętności możemy nabyć u różnych nauczycieli za Punkty Nauki. Tutaj je opiszę Bardzo wesoły

Co dają mi Umiejętności?
Różnie, np. otwieranie trudnych zamków daje Ci możliwość otwierania takowych zamków

Spis Umiejętności

Umiejętności Bojowe

Walka Mieczem
Bohater może walczyć bronią.
Dostępne od początku gry.

Lepsza Walka Mieczem
Bohater lepiej operuje mieczem, dzięki czemu ma dodatkowe 30 punktów obrażeń oraz 50% szans na celny cios.
Wymagania : 150 siły, 5 punktów nauki, Walka Mieczem.

Mistrzowska Walka Mieczem
Bohater po mistrzowsku operuje mieczem, dzięki czemu ma dodatkowe 50 punktów obrażeń oraz 80% szans na celny cios.
Wymagania : 200 siły, 5 punktów nauki, Lepsza Walka Mieczem

Nieśmiertelność
Bohaterowi samo odradza się życie.
Wymagania : 400 siły, 5 punktów nauki.

Paladyn
Bohater ma dodatkowe 20% szansy na celny cios w walce ze stworzeniami i sługami Beliara.
Wymagania : 250 siły, 5 punktów nauki, posada Paladyna.

Zabójca Orków
Bohater ma dodatkowe 20% szansy na celny cios w walce z orkami.
Wymagania : 250 siły, 5 punktów nauki.

Parowanie Ciosów Tarczą
Bohater umie operować tarczą.
Wymaganie : 150 siły, 100 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki.

Lepsze Parowanie Ciosów Tarczą
Bohater umie lepiej operować tarczą, dzięki czemu odejmuje swojemu przeciwnikowi 30% na celne trafienie.
Wymagania : 200 siły, 150 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki.

Walka Kuszą
Bohater umie walczyć Kuszą.
Wymagania : 150 siły, 5 punktów nauki.

Lepsza Walka Kuszą
Bohater umie lepiej walczyć kuszą, co daje mu dodatkowe 30 obrażeń oraz 50% szans na celny strzał.
Wymagania : 200 siły, 5 punktów nauki, Walka Kuszą.

Mistrzowska Walka Kuszą
Bohater umie po mistrzowsku walczyć kuszą, co daje mu dodatkowe 50 obrażeń oraz 80% szans na celny strzał.
Wymagania : 250 siły, 5 punktów nauki, Lepsza Walka Kuszą.

Duży Oręż I
Bohater umie posługiwać się toporami bojowymi i innym ciężkim orężem.
Wymagania : 200 siły, 5 punktów nauki.

Duży Oręż II
Bohater umie lepiej posługiwać się toporami bojowymi i innym ciężkim orężem, co daje mu dodatkowe 30 obrażeń i 50% szans na celny cios.
Wymagania : 250 siły, 5 punktów nauki.

Duży Oręż III
Bohater umie po mistrzowsku posługiwać się toporami bojowymi i innym ciężkim orężem, co daje mu dodatkowe 50 obrażeń i 80% szans na celny cios.
Wymagania : 300 siły, 5 punktów nauki.

Walka Dwoma Mieczami
Bohater umie posługiwać się dwoma mieczami.
Wymagania : 150 siły, 150 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki.

Lepsza Walka Dwoma Mieczami
Bohater umie lepiej posługiwać się dwoma mieczami, co daje mu dodatkowe 30 obrażeń i 50% szans na celny cios.
Wymagania : 200 siły, 200 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki, Walka Dwoma Mieczami.

Mistrzowska Walka Dwoma Mieczami
Bohater umie po mistrzowsku posługiwać się dwoma mieczami, co daje mu dodatkowe 50 obrażeń i 80% szans na celny cios.
Wymagania : 300 siły, 300 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki, Lepsza Walka Dwoma Mieczami.




Umiejętności Myśliwskie

Walka Łukiem
Bohater umie walczyć łukiem.
Dostępne od początku gry.

Lepsza Walka Łukiem
Bohater umie lepiej walczyć łukiem, dzięki czemu otrzymuje dodatkowe 30 obrażeń oraz 50% szans na celny strzał.
Wymagania : 150 zdolności myśliwskich, Walka Łukiem, 5 punktów nauki.

Mistrzowska Walka Łukiem
Bohater umie po mistrzowsku walczyć łukiem, dzięki czemu otrzymuje dodatkowe 50 obrażeń oraz 80% szans na celny strzał.
Wymagania : 200 zdolności myśliwskich, Lepsza Walka Łukiem, 5 punktów nauki.

Cichy Łowca
Bohater umie podkradać się do dzikich zwierząt.
Wymagania : 200 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki.

Myśliwy
Bohater otrzymuje dodatkowe 20 obrażeń i 20% szans celnego strzału z łuku do dzikiej zwierzyny.
Wymagania : 300 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki.




Umiejętności Kowalskie

Kucie Zwykłej Broni
Bohater umie wykuwać zwykła broń.
Dostępne od początku gry.

Ostrzenie Broni
Bohater umie ostrzyć broń.
Wymagania : 10 zdolności kowalskich, 5 punktów nauki.

Kucie Broni z Magicznej Rudy
Bohater umie wykuwać broń z magicznej rudy.
Wymagania : 40 zdolności kowalskich, 5 punktów nauki.

Kucie Broni z Czystej Magicznej Rudy
Bohater umie wykuwać broń z czystej magicznej rudy.
Wymagania : 70 zdolności kowalskich, 5 punków nauki.

Górnictwo
Bohater wydobywa dwa razy więcej surowców, niż przed nabyciem tej umiejętności.
Wymagania : 20 zdolności kowalskich, 5 punktów nauki.

Ulepszanie Pancerzy
Bohater może ulepszyć swój pancerz - im więcej ma Zdolności Kowalskich, tym o więcej ochrony - zdolności kowalskie dzieli się w tym przypadku na dwa i tyle dodaje ochrony pancerzowi.
Wymagania : 200 zdolności kowalskich, 5 punktów nauki.



Umiejętności Alchemiczne

Ważenie Mikstur
Bohater umie tworzyć mikstury.
Dostępne od początku gry.

Ważenie Mikstur o Stałych Efektach
Bohater umie tworzyć Mikstury o Stałych Efektach, np. mikstura dodające +2 punkty siły.
Wymagania : 30 zdolności alchemicznych, 5 punktów nauki.

Produkowanie Zatrutych Strzał
Bohater umie produkować zatrute strzały.
Wymagania : 40 zdolności alchemicznych, 5 punktów nauki.

Produkowanie Ognistych Strzał
Bohater umie produkować ogniste strzały.
Wymagania : 60 zdolności alchemicznych, 5 punktów nauki.

Produkowanie Wybuchowych Strzał
Bohater umie produkować wybuchowe strzały.
Wymagania : 80 zdolności alchemicznych, 5 punktów nauki, Umiejętność Produkcji Ognistych Strzał.

Zatruwanie Broni
Bohater umie zatruwać broń.
Wymagania : 50 zdolności alchemicznych, 5 punktów nauki.

Odporność Na Trucizny
Bohater jest odporny na trucizny.
Wymagania : 40 zdolności alchemicznych, 5 punktów nauki.




Umiejętności Złodziejskie

Otwieranie Zwykłych Zamków
Bohater umie otwierać zwykłe zamki.
Dostępne od początku gry.

Otwieranie Trudnych Zamków
Bohater umie otwierać trudne zamki.
Wymagania : 30 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki.

Otwieranie Arcytrudnych Zamków
Bohater umie otwierać arcytrudne zamki.
Wymagania : 50 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki.

Skradanie się
Bohater umie się skradać.
Dostępne od początku gry.

Kradzież Kieszonkowa
Bohater umie okradać inne osoby.
Wymagania : 40 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki.

Lepsza Kradzież Kieszonkowa
Bohater umie okradać inne osoby mimo dużego ryzyka.
Wymagania : 60 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki, Kradzież Kieszonkowa.

Mistrzowska Kradzież Kieszonkowa
Bohater umie okradać inne osoby mimo ogromnego ryzyka.
Wymagania : 90 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki, Lepsza Kradzież Kieszonkowa.

Wyłganie z kłopotów
Bohater umie się wyłgać z przestępstw.
Wymagania : 40 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki.

Obalenie
Bohater umie niezauważalnie ogłuszyć ofiarę.
Wymagania : 50 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki.

Cicha Kradzież
Bohater umie niezauważalnie okraść śpiącą ofiarę z wszystkiego.
Wymagania : 100 zdolności złodziejskich, 5 punktów nauki.

Morderstwo
Bohater umie niezauważalnie zabić ofiarę.
Wymagania : 100 zdolności złodziejskich, 150 zdolności myśliwskich, 5 punktów nauki.




Inne Umiejętności

Ulepszanie Szat
Bohater umie ulepszyć szatę : o tyle punktów obrony, ile jest wynikiem podzielenia jego many przez 2.
Wymagania : 300 many, 5 punktów nauki.

Błogosławienie Ostrza
Bohater umie błogosławić ostrze, powiększając jego obrażenia o tyle obrażeń, ile jest wynikiem podzielenia jego many przez 2.
Wymagania : 200 many, 5 punktów nauki.

Wytrzymałość Wilka
Bohater ma dodatkowe 50 wytrzymałości na stałe.
Wymagania : 150 wytrzymałości, 5 punktów nauki.


Mam nadzieję, że wszystko jasne Uśmiechnięty


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
Albert
Amator


Joined: 25 Nov 2014
Posts: 10
Read: 0 topics

Warns: 0/5

PostPosted: Wed 22:14, 26 Nov 2014    Post subject:

walka śledziem i picie dużej ilości wódki też się liczy

The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ImmortalWarriorsClan-siedziba. Forum Index -> Teren Neutralny All times are GMT + 10 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin